Skip to main content
  • Bezpieczeństwo

    Bezpieczeństwo

    JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH PIENIĘDZY?

    Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.

    X NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł oraz kodów autoryzacyjnych.

    X
    Nie instaluj oprogramowania, nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.

    X
    Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie klikaj w załączniki do wiadomości czy smsów, które wydają Ci się podejrzane (np. pochodzą od firmy kurierskiej, chociaż niczego nie zamawiałeś w sklepach internetowych albo od dostawcy energii, z którym nie masz podpisanej umowy).

    X
    Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny Bank NIGDY o to nie prosi w mailach.

    X
    Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa.

    X
    Nie wysyłaj kodów BLIK nawet osobom znajomym, które proszą Cię o to przez Facebooka, messangera lub inny serwis społecznościowy, najlepiej zadzwoń i zapytaj, czy rzeczywiście ktoś miał do Ciebie taką prośbę.

    Korzystaj zawsze z aktualnego systemu operacyjnego oraz z aktualnych aplikacji. Zabezpiecz swój komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.

    Korzystaj z poprawnych, czyli trudnych do rozszyfrowania haseł do komputera i do bankowości internetowej. Silne hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, zawierać wielkie i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne. Nie zapisuj haseł ani ich nie przekazuj innym osobom.

    Ustal bezpieczne limity przelewów internetowych i płatności kartą. Łatwo je zmienisz w bankowoścelektronicznej.

    Korzystaj z bankowości elektronicznej na własnym sprzęcie i w miejscu z zaufanym Internetem. Unikaj logowania w miejscach typu kino, kawiarnia, publiczne hot-spoty.

    Zawsze po zakończeniu korzystania z bankowości internetowej klikaj w przycisk „Wyloguj”.

    Logując się na stronę bankowości internetowej, sprawdź poprawność adresu strony: https://www.ebo.ibsbank.pl

    W celu skorzystania z systemu bankowości internetowej ręcznie wpisuj adres strony internetowej (prawidłowy adres to: https://www.ebo.ibsbank.pl, po zatwierdzeniu adres prezentuje sięhttps://www.ebo.ibsbank.pl/#/auth/login

    Systemy takie jak PaybyNet, mojeID automatycznie przekierowują na stronę logowania do systemu bankowości internetowej.

    Zawsze zwracaj uwagę na komunikaty o błędach certyfikatów wyświetlane przez przeglądarkę internetową. Dane stosowanego przez Bank certyfikatu publikowane na stronie: https://bsizbica.pl/konfigurowanie-systemow/ebo-rwd

    Na komputerze korzystaj z klawiatury ekranowej wprowadzając hasło.

    Uważnie czytaj komunikaty autoryzacyjne w szczególności czy komunikat dotyczy czynności, którą świadomie chcesz wykonać (przelew, dodawanie nowego urządzenia mobilnego itp.), sprawdź kwotę transakcji oraz rachunek odbiorcy.

    Czytaj nasze komunikaty na temat bezpieczeństwa bądź na bieżąco! Śledź informacje oraz komunikaty przesyłane na Twoją skrzynką w systemie bankowości elektronicznej.

    X Zrezygnuj z transakcji, jeśli cokolwiek wzbudzi Twoje wątpliwości.

    Jeśli ktoś dzwoni do Ciebie podając się za pracownika Banku, jeśli otrzymujesz wiadomości, których nadawcy podszywają się pod Bank lub po prostu coś Cię zaniepokoiło w związku z przelewami, sam zadzwoń do Banku !

    Bank kontaktuje się z Klientem przy użyciu komunikatów w systemie bankowości internetowej.

    Bank nigdy nie wykorzystuje do kontaktów serwisowych poczty email. Jeżeli otrzymałeś taką korespondencję, potwierdź to w Banku.

    Bank nigdy nie wykorzystuje narzędzi zdalnego pulpitu (np. AnyDesk, TeamViewer) w kontaktach z Klientem. Narzędzia zdalnego pulpitu mogą zostać wykorzystane do przeprowadzenia ataku w celu wyłudzenia środków Klienta.

    PAMIĘTAJ

    w przypadku czasowej niedostępności Twojej bankowości elektronicznej zachowaj spokój i nie ulegaj panice. Taki jest właśnie cel cyberprzestępców wywołanie paniki, strachu i chaosu. Nie wspieraj ich w tym. Nie kieruj się również anonimowymi opiniami czy komentarzami np. z mediów społecznościowych czy forów internetowych. Upewnij się, że to wiarygodne informacje a nie „fake newsy.

    Bank Spółdzielczy w Izbicy CENTRALA

    ul. Lubelska 125A,
    22-375 Izbica
    tel.1: 84 618 30 13
    tel.2: 84 618 30 41
    tel. sekretariat: 84 653 02 50

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Oddział w Izbicy

    ul. Lubelska 125A,
    22-375 Izbica
    tel.1: 84 618 30 13
    tel.2: 84 618 30 41

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    bankomatwpatomat

    Oddział w Starym Zamościu

    Wierzba 24,
    22-417 Stary Zamość
    tel.: 84 616 32 27

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat

    Oddział Sadowa w Zamościu

    ul. Sadowa 6
    22-400 Zamość
    kom.: 503 930 869
    tel.: 84 638 83 00

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:10 do 15:45

    bankomatwpatomat

    Oddział w Hrubieszowie

    ul.mjr H.Dobrzańskiego "Hubala" 9,
    22-500 Hrubieszów
    kom.: 690 456 249

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:15

    bankomat wpatomat

    Filia w Zamościu

    ul. Wyszyńskiego 50B,
    22-400 Zamość
    tel.: 84 627 91 62

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:50

    bankomat wpatomat

    Filia nr 1 "Pocztowa" w Krasnymstawie

    ul. Pocztowa 2,
    22-300 Krasnystaw
    kom.: 690 456 248
    tel.: 82 576 32 04

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:40 do 15:30

    bankomat wpatomat

    Filia nr 2 „Okrzei” w Krasnymstawie

    ul. Okrzei 15/2,
    22-300 Krasnystaw
    kom.: 505 587 188

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:50

    bankomat wpatomat

    Filia w Izbicy

    ul. Gminna 2,
    22-375 Izbica
    kom.1: 505 587 183
    kom.2: 505 587 193

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    bankomat wpatomat

    Filia w Żółkiewce

    ul. Żółkiewskiego 20,
    22-335 Żółkiewka
    kom.: 797 810 878

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat wpatomat

    Filia w Rudniku

    22-330 Rudnik 64
    tel.: 84 684 11 81

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat

    Filia w Gorzkowie

    ul. Główna 9,
    22-315 Gorzków
    tel.: 84 683 85 73

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat wpatomat

    Filia w Hrubieszowie

    ul. Piłsudskiego 57,
    22-500 Hrubieszów
    kom.: 571 354 342
    tel.: 84 663 43 33

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:30 do 16:20

    bankomat wpatomat

    Filia w Siennicy Nadolnej

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Cukrownik" 15G,
    22-302 Siennica Nadolna
    tel.: 82 540 60 20

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:10

    Bankomat
    Wpłatomat

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj