• EBO RWD

    EBO RWD

    System EBO RWD zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa m.in. dzięki wykorzystaniu szyfrowania protokołem SSL oraz stosowaniu haseł jednorazowych przekazywanych za pomocą wiadomości SMS.

    Przed zalogowaniem do serwisu i wykonaniem transakcji:  

      • sprawdź, czy adres strony serwisu transakcyjnego został wpisany prawidłowo:  https://www.ebo.ibsbank.pl
      • sprawdź, czy na pasku adresu strony została wyświetlona zamknięta kłódka, oznaczająca nawiązanie szyfrowanego połączenia z Bankiem (nowoczesne przeglądarki internetowe sygnalizują certyfikaty SSL rozszerzonej walidacji zmianą koloru paska adresu na zielony)
      • sprawdź, czy strona serwisu jest zabezpieczona ważnym certyfikatem wystawionym dla witryny www.ebo.ibsbank.pl  której właścicielem jest Bank Spółdzielczy w Izbicy, zweryfikowany przez DigiCert Inc. (poprawność certyfikatu sprawdzisz klikając w zamkniętą kłódkę widoczną w oknie przeglądarki)
      • w razie wątpliwości sprawdź, czy dane dotyczące certyfikatu są zgodne z poniższymi:

    Nazwa pospolita(CN): www.ebo.ibsbank.pl
    Organizacja (O): Bank Spoldzielczy w Izbicy
    Numer seryjny: 0A:F0:A9:8F:6F:2F:62:01:05:F3:09:88:5C:AE:A9:55

    Wystawiony przez:
    Nazwa pospolita (CN): GeoTrust EV RSA CA 2018
    Organizacja: DigiCert Inc
    Jednostka organizacyjna:www.digicert.com

    Okres ważności:
    Ważny od dnia: 12.01.2023
    Wygasa dnia: 11.01.2024

    Odcisk:
    Odcisk SHA-256:
    BA:1B:8E:8B:51:E9:67:33:17:BA:EF:08:F8:E9:14:AB:7A:AD:0F:8B:A3:38:37:A9:AA:EB:D8:15:BE:A1:3E:54
    Odcisk SHA1:
    90:A8:C2:E6:3B:A5:5F:D4:A9:1C:46:F3:5E:08:14:1B:35:CF:D1:CB

    Ze względów bezpieczeństwa po 3 próbach wprowadzenia nieprawidłowego hasła dostęp do systemu zostanie automatycznie zablokowany. W takim przypadku możesz zgłosić dyspozycję odblokowania telefonicznie bądź poprzez zgłoszenie się do placówki Banku Spółdzielczego w Izbicy.

    Za pomocą wiadomości SMS wysyłane są:

    • hasło aktywacyjne do pierwszego logowania do systemu,hasła jednorazowe służące do potwierdzania operacji zlecanych za pomocą systemu.
    • hasło SMS generowane jest automatycznie w momencie zlecania konkretnej operacji i może być użyte tylko do potwierdzenia tej operacji, a nie do innych celów.

    Zawsze sprawdzaj, czy informacje otrzymane za pomocą wiadomości SMS zgadzają się z wykonywaną operacją. W szczególności zwróć uwagę na numery rachunków.

    Przypominamy jednak, że bezpieczeństwo bankowości internetowej zależy także od Klientów i zalecamy, aby każdy zapoznał się z zasadami bezpiecznego korzystania z usług bankowości internetowej:

    • Nie wolno ujawniać nikomu haseł.
    • Nie wolno odchodzić od komputera podczas zalogowania do systemu.
    • Po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę.
    • Identyfikator także należy chronić. Identyfikator można podawać pracownikom Banku BS, jeżeli jest niezbędny do zrealizowania dyspozycji Klienta.
    • Nie wolno przechowywać swoich haseł razem z identyfikatorem. Własne hasło do logowania - podobnie jak numery PIN do kart płatniczych - najlepiej zapamiętać lub zapisać w sposób uniemożliwiający rozpoznanie przez inne osoby.
    • Wpisując identyfikator i hasło należy upewnić się, że inne osoby nie mogą ich przechwycić lub podejrzeć.
    • Nie należy korzystać z usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach, np. w kawiarenkach internetowych.
    • Nie należy korzystać z usług bankowości internetowej używając nieznanych sieci bezprzewodowych. Nawet szyfrowane sieci bezprzewodowe nie zapewniają poufności przesyłanych informacji.
    • Hasło należy regularnie zmieniać.
    • Ustalając hasło należy używać kombinacji dopuszczalnych znaków. Należy unikać używania łatwych haseł (jak np. własnego imienia), ale stosować za to hasła trudne do rozszyfrowania (na przykład litery ze słów pochodzących z cytatów z książek lub z wymyślonych zdań). Przykład dobrego hasła: iSwz31gtpNR pochodzące ze zdania „Imieniny Sylwestra wypadają zimą 31 grudnia tuż przed Nowym Rokiem".
    • Hasło musi mieć długość od 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.
    • W systemie bankowości internetowej jest ustawiony czas automatycznego wylogowania w przypadku braku aktywności, aby zapewnić sobie komfort pracy przy zachowaniu rozsądnego poziomu bezpieczeństwa.
    • Jeśli korzystasz z bankowości internetowej w domu, zadbaj aby Twoje urządzenia służące do połączenia z Internetem były zabezpieczone w odpowiedni sposób (brak dostępu do panelu administracyjnego od strony Internetu, własne, inne niż fabryczne hasło administratora, regularnie uaktualniane oprogramowanie i sterowniki).
    • Regularnie instaluj uaktualnienia systemu operacyjnego swojego komputera. Używaj oprogramowania antywirusowego ze aktualizowanymi  bazami danych o wirusach i innych zagrożeniach.

    Pamiętaj, że:

    • System EBO RWD nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła jednorazowego  przesłanego za pomocą SMS.
    • Na stronie logowania nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego. Podczas logowania wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło (a przy pierwszym logowaniu hasło aktywacyjne z koperty lub przesłane przez SMS). Jeżeli widzisz stronę logowania, na której trzeba wpisać hasło jednorazowe, albo stronę, na której trzeba podać kilka haseł jednorazowych jednocześnie, potraktuj to jako próbę oszustwa.

    W internecie krążą maile, w których znajdują się odsyłacze do fałszywych stron bankowości internetowej i prośby o zalogowanie się na takich stronach w celu np. potwierdzenia swoich danych. Bank nigdy nie wysyła tego typu informacji do klientów. Nie próbuj logować się do systemu bankowości internetowej za pomocą odsyłacza przesłanego w takich wiadomościach.
    Proponujemy także zapoznanie się z portalem Bezpieczny bank

    Przydatne informacje

    Instrukcja użytkownika

    Szczegółowa instrukcja użytkownika indywidualnego oraz korporacyjnego dostępna jest po kliknięciu na przycisk "?" na stronie Bankowości EBO RWD, na którą w szybki i bezpieczny sposób przeniesiesz się klikając przycisk "Zaloguj się" na stronie Banku wybierając opcje "Bankowość Internetowa EBO RWD".

    Położenie przycisku "?" oraz menu wyboru instrukcji użytkownika zaprezentowano poniżej:

    ebo

    Korzyści

    EBO RWD - Elektroniczna Bankowość Online to bezpieczny, funkcjonalny i bardzo intuicyjny system pozwalający na obsługę rachunku oraz usług dodatkowych Banku przez Internet 24 godziny na dobę.

    Dzięki EBO RWD można:

    • bezpośrednio po zalogowaniu uzyskać najważniejsze informacje o środkach pieniężnych na rachunkach bankowych i historii transakcji, rachunkach kredytowych oraz ich historii, rachunkach kart płatniczych, ich historii oraz informacji o kartach i blokadach kartowych
    • wykonywać transakcję płatniczą (przelew własny, przelew międzybankowy, przelew w systemie ELIXIR, przelewów do ZUS, urzędów skarbowych i innych organów podatkowych)
    • korzystać z zupełnie nowej w systemie możliwości zmiany limitów
    • zapamiętywać odbiorców przelewów, do przyszłego wielokrotnego użycia
    • tworzyć tzw. „zaufane szablony płatności" i „zaufanych kontrahentów", co umożliwia ominięcie każdorazowej autoryzacji przelewów, funkcja ta skraca czas dokonywania rutynowych płatności
    • płynnie przełączać się pomiędzy kontem firmowym a osobistym, bez konieczności ponownych logowań
    Telefoniczna obsługa systemu

    Szanowni Państwo,

    Jest nam miło poinformować, że Bank Spółdzielczy w Izbicy, w celu podniesienia poziomu usługi bankowości internetowej EBO, wdrożył system telekomunikacji IVR (ang. Interactive Voice Response). System posiada funkcjonalność automatycznego Call Center i umożliwia interaktywną obsługę osoby dzwoniącej, będącej użytkownikiem systemu EBO, w celu: blokady dostępu, kontaktu z pracownikiem Banku.

    Dzwoniąc na numer 84 888 01 11, po wysłuchaniu komunikatu powitalnego, należy z klawiatury telefonu wprowadzić:

    - identyfikator* użytkownika EBO zakończony znakiem „ # ”;
    - ustawiony w EBO telekod** zakończony znakiem „ # ”;

    Następnie z klawiatury telefonu należy wybrać numer usługi np:

    2 – zablokuj dostęp do kanału www (EBO);
    0 – wyjście z systemu (EBO);
    9 – kontakt z pracownikiem Banku;

    Podczas korzystania z IVR należy stosować się do komunikatów telefonicznych systemu.

    *Identyfikator– jest to ośmiocyfrowy numer, przypisany przez Bank do Klienta, w celu umożliwienia zalogowania się do systemu EBO / IVR. Identyfikator umieszczony jest na potwierdzeniu dostępu do systemu bankowości internetowej. Utworzony do logowania alias nie jest identyfikatorem i służy tylko do logowania w EBO. Alias nie może być wykorzystywany w systemie IVR.
    ** Telekod – ustawiany przez Klienta w EBO kod, który umożliwia autoryzację logowania do systemu IVR. Kod ustawia się w opcji Ustawienia>Środki dostępu>Obsługa przez telefon.

    ivr

    Bank Spółdzielczy w Izbicy CENTRALA

    ul. Lubelska 125A,
    22-375 Izbica
    tel.1: 84 618 30 13
    tel.2: 84 618 30 41
    tel. sekretariat: 84 653 02 50

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Oddział w Izbicy

    ul. Lubelska 125A,
    22-375 Izbica
    tel.1: 84 618 30 13
    tel.2: 84 618 30 41

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    bankomatwpatomat

    Oddział w Starym Zamościu

    Wierzba 24,
    22-417 Stary Zamość
    tel.: 84 616 32 27

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat

    Oddział Sadowa w Zamościu

    ul. Sadowa 6
    22-400 Zamość
    kom.: 503 930 869
    tel.: 84 638 83 00

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:10 do 15:45

    bankomatwpatomat

    Oddział w Hrubieszowie

    ul.mjr H.Dobrzańskiego "Hubala" 9,
    22-500 Hrubieszów
    kom.: 690 456 249

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:15

    bankomat wpatomat

    Filia w Zamościu

    ul. Piłsudskiego 31,
    22-400 Zamość
    tel.: 84 627 91 62

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:30 do 16:10

    bankomat wpatomat

    Filia nr 1 "Pocztowa" w Krasnymstawie

    ul. Pocztowa 2,
    22-300 Krasnystaw
    kom.: 690 456 248
    tel.: 82 576 32 04

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:40 do 15:30

    bankomat wpatomat

    Filia nr 2 „Okrzei” w Krasnymstawie

    ul. Okrzei 15/2,
    22-300 Krasnystaw
    kom.: 505 587 188

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:50

    bankomat wpatomat

    Filia w Izbicy

    ul. Gminna 2,
    22-375 Izbica
    kom.1: 505 587 183
    kom.2: 505 587 193

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    bankomat wpatomat

    Filia w Żółkiewce

    ul. Żółkiewskiego 20,
    22-335 Żółkiewka
    kom.: 797 810 878

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat wpatomat

    Filia w Rudniku

    22-330 Rudnik 64
    tel.: 84 684 11 81

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat

    Filia w Gorzkowie

    ul. Główna 9,
    22-315 Gorzków
    tel.: 84 683 85 73

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat wpatomat

    Filia w Hrubieszowie

    ul. Piłsudskiego 57,
    22-500 Hrubieszów
    kom.: 571 354 342
    tel.: 84 663 43 33

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:30 do 16:20

    bankomat wpatomat

    Filia w Siennicy Nadolnej

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Cukrownik" 15G,
    22-302 Siennica Nadolna
    tel.: 82 540 60 20

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:10

    Bankomat
    Wpłatomat

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj