Komunikat:
Informacja o godzinach obsługi Klientów
w Placówkach Banku od 11.05.2020r.
- Centrala Banku w Izbicy,
- czas obsługi Klienta:poniedziałek – piątek: od 7.20 do 15.10
- Oddział w Starym Zamościu,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 7.15 do 15.00
- Oddział w Hrubieszowie,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 7.30 do 15.15
- Oddział w Zamościu,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 8.30 do 16.10
- Oddział w Krasnymstawie,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 7.40 do 16.10
- Filia w Żółkiewce,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 7.15 do 15.00
- Filia w Krasnymstawie,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 8.00 do 15.50,
sobota nieczynne
- Filia w Rudniku,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 7.15 do 15.00
- Filia w Gorzkowie,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 7.15 do 15.00
- Filia w Hrubieszowie,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 8.30 do 16.20
- Punkt Obsługi Klienta w Izbicy,
- czas obsługi Klienta: wtorek – piątek: od 7.20 do 15.00, sobota od 8.00 do 13.00
- Punkt Obsługi Klienta w Zamościu,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 7.30 do 15.15
- Punkt Obsługi Klienta w Orłowie Drewnianym,
- czas obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: od 7.20 do 15.00
Punkt Obsługi Klienta w Orłowie Drewnianym z dniem 30.06.2020r. zostanie zamknięty.
Prosimy Państwa o stosowanie się do wytycznych dotyczących obsługi, wprowadzonych przez Zarząd Banku w poszczególnych Placówkach.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Izbicy