mojeID to bezpieczne narzędzie służące do potwierdzania tożsamości online w usługach publicznych i komercyjnych.
Usługa mojeID pozwala również na założenie Profilu Zaufanego.
Profil Zaufany działa jak odręczny podpis. Można posługiwać się nim w relacjach z organami administracji państwowej i samorządowej, gdy w ramach realizowanych w trybie online spraw wymagane jest dodatkowe potwierdzenie/podpisanie składanego dokumentu czy wniosku.
Do korzystania z usługi mojeID Klienci Banku Spółdzielczego w Izbicy muszą posiadać:
- osobisty rachunek bankowy,
- aktywną usługę bankowości elektronicznej,
- uzupełnione dane w zakresie numeru telefonu komórkowego, adresu e-mail i daty ważności dokumentu tożsamości. W przypadku braku tych danych lub ich aktualizacji należy udać się do najbliższej placówki banku.
Korzystanie z mojeID i Profilu Zaufanego jest proste i intuicyjne dla każdego, kto używa bankowości internetowej:
- podczas załatwiania sprawy na stronie urzędu lub firmy (np. ubezpieczyciela czy dostawcy gazu) w momencie potwierdzania tożsamości, należy wybrać ikonę z nazwą BPS.
- następnie trzeba wskazać swój Bank Spółdzielczy, wpisując nazwę w wyszukiwarce lub wybierając z rozwijanej listy.
- po kliknięciu następuje przekierowanie do bankowości internetowej.
-w procesie autoryzacji bank uwalnia dane dotyczące tożsamości użytkownika. Proces ten można porównać do pokazania w urzędzie dowodu osobistego. Co istotne, korzystając z mojeID każdorazowo trzeba wyrazić zgodę na zakres i cel przekazywanych danych.
-w kolejnym kroku bankowość internetowa automatycznie się zamyka i następuje powrót na stronę, na której załatwiana była dana sprawa.
Więcej informacji o usłudze MojeID, Profilu Zaufanym oraz możliwościami udostępnionymi przez te narzędzia dowiesz się czytając podlinkowany artykuł: Informacje o usłudze
ul. Lubelska 125A,
22-375 Izbica
tel.1: 84 618 30 13
tel.2: 84 618 30 41
tel. sekretariat: 84 653 02 50
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:20 do 15:10
e-mail:
ul. Lubelska 125A,
22-375 Izbica
tel.1: 84 618 30 13
tel.2: 84 618 30 41
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:20 do 15:10
Wierzba 24,
22-417 Stary Zamość
tel.: 84 616 32 27
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:15 do 15:00
ul. Sadowa 6
22-400 Zamość
kom.: 503 930 869
tel.: 84 638 83 00
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:10 do 15:45
ul.mjr H.Dobrzańskiego "Hubala" 9,
22-500 Hrubieszów
kom.: 690 456 249
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:30 do 15:15
ul. Wyszyńskiego 50B,
22-400 Zamość
tel.: 84 627 91 62
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:50
ul. Pocztowa 2,
22-300 Krasnystaw
kom.: 690 456 248
tel.: 82 576 32 04
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:40 do 15:30
ul. Okrzei 15/2,
22-300 Krasnystaw
kom.: 505 587 188
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:50
ul. Gminna 2,
22-375 Izbica
kom.1: 505 587 183
kom.2: 505 587 193
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:20 do 15:10
ul. Żółkiewskiego 20,
22-335 Żółkiewka
kom.: 797 810 878
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:15 do 15:00
22-330 Rudnik 64
tel.: 84 684 11 81
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:15 do 15:00
ul. Główna 9,
22-315 Gorzków
tel.: 84 683 85 73
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:15 do 15:00
ul. Piłsudskiego 57,
22-500 Hrubieszów
kom.: 571 354 342
tel.: 84 663 43 33
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:30 do 16:20
e-mail: