Skip to main content
  • Google Pay

    Google Pay

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

    Czym jest Google Pay?

    Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

    • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
    • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
    • Kupować usługi i produkty Google.
    • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

    Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.


    Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł?

    Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

    Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

    Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.


    Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

    Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.


    Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

    Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

    • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play),
    • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

    Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com


    Konfigurowanie aplikacji Google Pay

    Aby skonfigurować aplikację Google Pay:

    1. Sprawdź, czy telefon ma system Android w wersji Lollipop (5.0) lub nowszej.
    2. Pobierz Google Pay.
    3. Otwórz aplikację Google Pay i postępuj zgodnie z instrukcjami konfiguracji.
    4. Gdy wyświetli się o to prośba, dodaj kartę.
    5. Być może zobaczysz również prośbę o ustawienie blokady ekranu na swoim urządzeniu z Androidem. W przypadku Google Pay może to być blokada ekranu za pomocą kodu PIN, wzoru, hasła, odcisku palca lub skanowania tęczówki. Aplikacja nie będzie działać z funkcją rozpoznawania twarzy ani takimi blokadami ekranu jak Smart Unlock lub Knock to Unlock.
    6. Aby płacić za zakupy w sklepach: upewnij się, że Twoje urządzenie spełnia wymagania oprogramowania i obsługuje komunikację NFC oraz że jest ona włączona. Musi też ono wspierać technologię HCE.
    7. Osoby korzystające z e-pieniędzy w Japonii: urządzenie musi być zgodne z systemem Osaifu-Keitai. Użytkownicy usługi QUICPay albo iD muszą korzystać z systemu Osaifu-Keitai w wersji 6.1.5 lub nowszej. Użytkownicy usługi iD muszą dodatkowo mieć zainstalowaną aplikację Google Pay w wersji 2.89 lub nowszej.
    8. Jeśli masz na telefonie inną aplikację do obsługi płatności zbliżeniowych: w Ustawieniach telefonu wybierz Google Pay jako domyślną aplikację płatniczą.

    Jeśli aplikacja Google Pay zniknęła po tym, jak użyto jej po raz pierwszy, mogło stać się tak dlatego, że nie jest ona widoczna na ekranie głównym. Aby znów była widoczna, w ustawieniach urządzenia zmień ustawienie ekranu głównego, wybierając Panel lub Wszystkie aplikacje.

     

    Bank Spółdzielczy w Izbicy CENTRALA

    ul. Lubelska 125A,
    22-375 Izbica
    tel.1: 84 618 30 13
    tel.2: 84 618 30 41
    tel. sekretariat: 84 653 02 50

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Oddział w Izbicy

    ul. Lubelska 125A,
    22-375 Izbica
    tel.1: 84 618 30 13
    tel.2: 84 618 30 41

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    bankomatwpatomat

    Oddział w Starym Zamościu

    Wierzba 24,
    22-417 Stary Zamość
    tel.: 84 616 32 27

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat

    Oddział Sadowa w Zamościu

    ul. Sadowa 6
    22-400 Zamość
    kom.: 503 930 869
    tel.: 84 638 83 00

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:10 do 15:45

    bankomatwpatomat

    Oddział w Hrubieszowie

    ul.mjr H.Dobrzańskiego "Hubala" 9,
    22-500 Hrubieszów
    kom.: 690 456 249

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:15

    bankomat wpatomat

    Filia w Zamościu

    ul. Wyszyńskiego 50B,
    22-400 Zamość
    tel.: 84 627 91 62

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:50

    bankomat wpatomat

    Filia nr 1 "Pocztowa" w Krasnymstawie

    ul. Pocztowa 2,
    22-300 Krasnystaw
    kom.: 690 456 248
    tel.: 82 576 32 04

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:40 do 15:30

    bankomat wpatomat

    Filia nr 2 „Okrzei” w Krasnymstawie

    ul. Okrzei 15/2,
    22-300 Krasnystaw
    kom.: 505 587 188

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:50

    bankomat wpatomat

    Filia w Izbicy

    ul. Gminna 2,
    22-375 Izbica
    kom.1: 505 587 183
    kom.2: 505 587 193

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    bankomat wpatomat

    Filia w Żółkiewce

    ul. Żółkiewskiego 20,
    22-335 Żółkiewka
    kom.: 797 810 878

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat wpatomat

    Filia w Rudniku

    22-330 Rudnik 64
    tel.: 84 684 11 81

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat

    Filia w Gorzkowie

    ul. Główna 9,
    22-315 Gorzków
    tel.: 84 683 85 73

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat wpatomat

    Filia w Hrubieszowie

    ul. Piłsudskiego 57,
    22-500 Hrubieszów
    kom.: 571 354 342
    tel.: 84 663 43 33

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:30 do 16:20

    bankomat wpatomat

    Filia w Siennicy Nadolnej

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Cukrownik" 15G,
    22-302 Siennica Nadolna
    tel.: 82 540 60 20

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:10

    Bankomat
    Wpłatomat

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj