Skip to main content
  • Blik

    Blik

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej EBO IBS Bank.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną EBO IBS Bank

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO IBS Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do EBO RWD.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są domyślne limity transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

    blik.png

    Obsługa usługi BLIK dla Juniora powyżej 13-go roku życia

    Usługa BLIK jest dostępna do rachunków JUNIOR powyżej 13-go roku życia. Aby aktywować usługę przedstawiciel ustawowy musi określić limity dla usługi BLIK. Limity określamy dla trzech kategorii: płatności stacjonarnych ( w sklepach), płatności internetowych oraz wypłat w bankomacie. Maksymalny limit płatności dla rachunków JUNIOR nie może być wyższy od kwoty, jaką można dysponować w ramach zwykłego zarządu.

    Przydatne informacje

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIK-a lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO IBS Bank
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO IBS Bank
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej EBO IBS Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM
    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację EBO IBS Bank
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją EBO IBS Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja EBO IBS Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu EBO RWD lub dzwoniąc na Infolinię Banku

    Bank Spółdzielczy w Izbicy CENTRALA

    ul. Lubelska 125A,
    22-375 Izbica
    tel.1: 84 618 30 13
    tel.2: 84 618 30 41
    tel. sekretariat: 84 653 02 50

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Oddział w Izbicy

    ul. Lubelska 125A,
    22-375 Izbica
    tel.1: 84 618 30 13
    tel.2: 84 618 30 41

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    bankomatwpatomat

    Oddział w Starym Zamościu

    Wierzba 24,
    22-417 Stary Zamość
    tel.: 84 616 32 27

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat

    Oddział Sadowa w Zamościu

    ul. Sadowa 6
    22-400 Zamość
    kom.: 503 930 869
    tel.: 84 638 83 00

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:10 do 15:45

    bankomatwpatomat

    Oddział w Hrubieszowie

    ul.mjr H.Dobrzańskiego "Hubala" 9,
    22-500 Hrubieszów
    kom.: 690 456 249

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:15

    bankomat wpatomat

    Filia w Zamościu

    ul. Wyszyńskiego 50B,
    22-400 Zamość
    tel.: 84 627 91 62

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:50

    bankomat wpatomat

    Filia nr 1 "Pocztowa" w Krasnymstawie

    ul. Pocztowa 2,
    22-300 Krasnystaw
    kom.: 690 456 248
    tel.: 82 576 32 04

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:40 do 15:30

    bankomat wpatomat

    Filia nr 2 „Okrzei” w Krasnymstawie

    ul. Okrzei 15/2,
    22-300 Krasnystaw
    kom.: 505 587 188

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:50

    bankomat wpatomat

    Filia w Izbicy

    ul. Gminna 2,
    22-375 Izbica
    kom.1: 505 587 183
    kom.2: 505 587 193

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:20 do 15:10

    bankomat wpatomat

    Filia w Żółkiewce

    ul. Żółkiewskiego 20,
    22-335 Żółkiewka
    kom.: 797 810 878

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat wpatomat

    Filia w Rudniku

    22-330 Rudnik 64
    tel.: 84 684 11 81

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat

    Filia w Gorzkowie

    ul. Główna 9,
    22-315 Gorzków
    tel.: 84 683 85 73

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:00

    bankomat wpatomat

    Filia w Hrubieszowie

    ul. Piłsudskiego 57,
    22-500 Hrubieszów
    kom.: 571 354 342
    tel.: 84 663 43 33

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:30 do 16:20

    bankomat wpatomat

    Filia w Siennicy Nadolnej

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Cukrownik" 15G,
    22-302 Siennica Nadolna
    tel.: 82 540 60 20

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:15 do 15:10

    Bankomat
    Wpłatomat

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj